Najveći proizvođač cementa u BiH stvara novi brend i osvježava postojeći
Fabrika cementa Lukavac nedavno je s mnogo uspjeha i kreativnosti rebrendirala svoje poslovne aktivnosti i odlučila da postojeću tržišnu marku FCL razdvoji na dva brenda Lukavac Cement i Lukavac Beton.
Prepoznatljiva kao najveći domaći proizvođač cementa, Fabrika cementa Lukavac ulazi u segment proizvodnje betona, pa se kao logičan slijed stvorila potreba o izgradnji novog brenda ali i rebrendiranju postojećeg.
Menadžment kompanije svjestan je koliko je snažan brend važan alat u svakodnevnom poslovanju. Stoga su i odlučili profesionalno pristupiti rebrendingu i dodatno se izdvojiti iz mora drugih koji djeluju u istom polju. Uz promjene u vizuelnom identitetu jasno komuniciraju željenu poruku, pozicioniraju se kao pouzdan partneri u gradnji s ciljem izgradnje iskrenih, dugoročnih odnosa sa kupcima.
Rebrendiranjem želimo naše proizvode dodatno približiti potrošačima i učvrstiti našu poziciju lidera u ovoj industriji. Bogato iskustvo koje imamo u proizvodnji cementa, stručni kadar koji prati i primjenjuje posljednje trendove branše, daje nam osnov za konkurentsku prednost u proizvodnji betona. Kao plemenita nadogradnja svih naših proizvodnih aktivnosti u postojećem ali i u novom biznisu, jeste intenzivnija marketinška aktivnost sa ciljem da kupcima pošaljemo jasnu poruku i da zajednički gradimo i jačamo domaće brendove”,
istakao je Stjepan Kumrić, član uprave Fabrike cementa Lukavac.
Novi vizuelni identitet i logo simboliziraju vezu s matičnom kompanijom, tekstualni dio loga u Lukavac Cement ukazuje na vodećeg proizvođača cementa u BiH, a Lukavac Beton upućuje na pouzdanog i kvalitetnog partnera u gradnji.
Repozicioniranje brenda dio je poslovne strategije menadžmenta Fabrike cementa Lukavac i značajno je za budući razvoj kompanije i širenje poslovanja u novom segmentu betona